غزل

 

                             

 

            ۲تا غزل جدید گذاشتم خیلی قشنگه   

         

            برای مطالعه به ادامه مطلب برید 

 

 

 

ادامه مطلب ...

شهادت امام حسن(ع)

 

در خانه غریب آشنا بود حسن(ع)

لب تشنه ی یک جرعه وفا بود حسن(ع) 

آن شب که تمام زهر را می نوشید 

هفتاد و دو بار کربلا بود حسن(ع)

 

...

 برای شهادت هر سه مظلوم نوشتم ...

 

 

::: تمام شو ماه صفر - دل همه ی آل الله را خون کردی!! :::

 

 

شهادت رحمة للعالمین نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم

 و شهادت حضرت غریب ابن غریب امام حسن مجتبی علیه السلام

 و شهادت حضرت شمس الشموس سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام

 (جان همه ی عالم بقربانتان باد ...)

 

 

لحظات آخر عمر مبارک خاتم الانبیاء رسول خدا (ص) ...

 

روح هستی در میان بستر است

 

لحظه های آخر پیغمبر است

 

گوشه ای گرم نیایش با خدا

 

می برد بالا علی دست دعا

 

اهل بیت خویش را با اشک و آه

 

در وداع آخرین دارد نگاه

 

گاه گوید با علی(ع) از غسل و قبر

 

درد دل با چاه و مظلومی و صبر

 

گاه گوید با حسن(ع) رازی مگو

 

گاه گوید با غم و درد و محن

 

غم مخور هستی من زهرای من

 

بعد من حامی دست حق شوی

 

اولین کس تو به من ملحق شوی

 

بعد من اجر رسالت هیزم است

 

هستی ام در آتش نا مردم است

 

آسمان را رنگ نیلی می زنند

 

بین کوچه بر تو سیلی می زنند

 

...

 

 نوبت مردی شد که در خانه ی خودش هم غریب بود ...

 

حسن جـــــــــــــان(ع)

 

بنر جدید۳

بنر جدید 2 

 

اگر مایل بودید در اندازه واقعی ببینین روی عکس کلیک کنید.یاعلی

بنر جدید هیئت۲

بنر1 

 

درصورتی که مایل بودید در اندازه واقعی ببینید روی عکس کلیک کنید.

بنر هیئت 1

 

بنر هیئت1

  

                                 در صورتی که میخاین در اندازه واقعی ببینین روی عکس کلیک کنید.