حرف دلی

  

                                                  حرف دلی

  

 یه حرفی با  بازدید کنندگان این وبلاگ دارم  اونم این که واقعا آقامون امام زمان غریبه یعنی ما ها که دم ازآقا میزنیم  یه کارایی انجام میدیم که دل امام زمان رو خون میکنیم  تو بعضی از هیئتامون که داریم بازی میکنیم واسه هیئت آقا کلاس میذاریم  اینم بگم که اهل بیت خودشونو زیر دین هیچ کس قرار نمیدن تو این دنیا تلافی نکنن تو اون دنیا تلافی میکنن یه کم باید مثل آقامو باشیم  که حرّ که اینقدر به آقا بدی کرد ولی وقتی اومد پیش امام حسین (ع)  آقا فرمود سرتو بالا بگیر نمیدونم چطور منظور حرفمو بنویسم چون گناه زیاد میکنم اصلا شاید حرفام هیچ تاثیری نداشته باشه .ولی در اخر یکی از علمای بزرگ میگفت افتخارم اینه که سیاهی لشگر امام حسین (ع) باشم .  

  

       ببخشید منو اگه پررویی کردم و کسی به خودش نگیره بیشتر حرفا رو با خودم بودم.یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد