اعیاد شعبانیه

میلاد انوار کربلا امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل(ع) و

                       امام سجاد(ع)

                                                  

                                                مبارک باد

نظرات 11 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://divanegane-zeinab.blogfa.com

سلام از فضای معنوی وب شما نهایت بزرگواری می فرمائید نا م مبارک هیات روضه الزینب سلام الله تهران را نیز لینک بفرمائید .التمای دعا

عین و شین و قاف (همون سینه زن ارباب) چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سر در قصر سلیمان نبی حک کردند
پادشاه همه ی پادشهان عباس است

( تولد حضرت سقا مبارک باد )

ر.ح چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://ashooramusic.com

سلام اعیاد مبارک . یاعلی

عین و شین و قاف چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

ای که میگردی پی دیدار حق روی زمین
دیدن حق مطمئنا در لقای اکبرست

خدا قوت سعید جون

نیشگون شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ http://neshgoon.blogfa.com

سلام به گرمی آفتاب به زلالی آب .سلام چطورین خوبین ولی سعید جان من دیشب از این رو به اون رو شدم فکرشو نمیکردم ولی همون زیارت و سینه زدنمان به من که بیشتر حال داد حالا شما رو نمی دانم چه حسی داشتین من که به هوای گریه کردن آمده بودم چون تو هیئت های دیگه دست زیاد زدم ولی هیچی همون حال خودمونو نداره مخصوصا تو که از حال من خبر نداشتی داشتم از بی گریه ایی میمردم دیدی چه حالی داشت سینه زدن وب جدیدی میسازم اسمش لوکس بلوگه فعلا یه خرابه ی شام ریختم هنوز تو دست طراحی یک سه ماهی طول میکشه آدرسش www.muhammad.loxblog.com هستش که تو دست طراحی ولی دارم میمیرم از هوای هیئت این هفته چرا این قدر زود تمام شد ای کاش طولانی تر میبود این روزا یک شعری دارم که یک مداح خونده کربلایی مهدی میرشاهی نمیدونی با چه سوزی خونده میمیرم براش ضبط کردش رو دارم هر شب گوش میدم اینه
شامیان خنده به زخم جگر مانزنید
ساز با ناله ذریه ی زهرا نرنیـــــــــــــد
سر مردان خدا رابه سر نیزه زدینـــــــد
مرد باشید ودگر سنگ به زنها نزنیــــد
به زنان سنگ اگر برسر بازار زدیـــــــــد
دختران رابه کنـــــــــــــــار سر بابا نزنید
علی وفاطمه در بین شما استـــــــــادند
پیش چشم علی و فاطمه مارا نزنیـــــــد
کشتن فاطمه بین در ودیــــــواربس است
تازیـــــــــــــــــانه به تن زینب کبری نزنیــــد
گر به دیدار سر پاک حسین آمده ایــــــــــد
اینقدر دست به هنگام تماشا نزنیــــد.
این شعر خیلی با دل من بازی میکنه خیلی هوس کربلا رو بیشتر تو دلم میندازه که اون زمان چه خبر مگه بوده چرا این شامیان و شام تنها جای سخت گذشتن اونا بود من یک بچه ی وب گردم وب بازی زیاد میکنم الانم 6000 تا سایت یادگاری جوانی و نو جوانی ذخیره دارم که بزرگتر شدم بگم یادش به خیر خیلی خاطراتییم این شعر رو گر چه سعید قبلا شنیده شاید قدیمی باشه ولی من تازه شنیدم همچین تازه نه یادواره ی
شهدا ی پارسال مسجد النبی خونده سلام ما رو هم به کل بچه هیئتی ها مخصوصا فرشید برسون و خدا مادر عباس رو هم شفا بده ما که دعا میکنیم خبر داری ولادت حضرت علی اکبر گواهینامه ی من هم از یک سال در میاد گرچه که باز م تو جاده میرفتم همین 21 سه شنبه اگه مراسم بود شاید نیام گردان باشه چون ساعت 10:30 دقیقه تعطیل میکنیم تا بیام خانه لباس عوض کنم و بیام ...خلاصه سرتونو به درد نیارو امیدوارم جشن خوبی باشه فعلا بای

نیشگون شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ق.ظ http://neshgoon.blogfa.com

شامیان خنده به زخم جگر ما نزنید

ساز با ناله ذریه ی زهرا نرنیـــــــــــــد

سر مردان خدا رابه سر نیزه زدنـــــــــد

مرد باشید ودگر سنگ به زنها نزنیــــد

به زنان سنگ اگر برسر بازار زدیـــــــــد

دختران رابه کنـــــــــــــــار سر بابا نزنید

علی وفاطمه در بین شما استـــــــــادند

پیش چشم علی و فاطمه مارا نزنیـــــــد

کشتن فاطمه بین در ودیــــــواربس است

تازیـــــــــــــــــانه به تن زینب کبری نزنیــــد

گر به دیدار سر پاک حسین آمده ایــــــــــد

اینقدر دست به هنگام تماشا نزنیــــد.

عین و شین و قاف یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

با سلام

یه سه بیتی داغ داغ از خودم درمورد حضرت صاحب :

دوباره دست به دعا و دوباره اشک و آه
دوباره گم شدن و جستجو برای راه

دوباره آمدی و دست ما بگرفتی
دوباره ناسپاسی و دوباره اندر چاه

ببین که بی تو دوباره شدم پر از محنت
بیا که تا به سر آید مصیبت جانکاه

التمای دعا ...
یا علی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

آقا سعید لطفا مراسماتی که ضبط میکنید رو هم داخل سایت قرار بدبن

آرش چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://heiate-aliasghar.blogfa.com/

سلام

سالروز میلاد شاهزاده علی اکبر(ع) و

روز جوان بر شما جوان عاشورایی تهنیت باد

neshgoon جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://neshgoon.blogfa.com

ما کجا و بارگاه حضرت خوبان کجا!
هر گدایی، لایق هم صحبتی با شاه نیست

عشق، اینجا بین آدم ها غریب افتاده است
پایمردی کن برادر! یوسفی در چاه نیست

بارمان را آب برد و تازه فهمیدیم که
در بساط خالی ما، آه حتی آه نیست

ریشه در خاکیم و دم از آسمان ها می زنیم
بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

تک سوار قصه ها، یک روز می آید ولی
جز خدا از پشت پرده، هیچ کس آگاه نیست


الهم عجل لولیک الفرج

neshgoon جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://neshgoon.blogfa.com

سلام پیشاپیش ولادت حضرت قائم عج رو به تمامی دوستای گلم تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد