«فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو ظاهر گردد:

 

               با تو هستم منتظر!!!

                     «فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو ظاهر گردد:

 

ظاهرت هست چنانی که خجالت نکشی؟!

باطنت هست پسندیده ی صاحب نظری؟!


خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟!

لقمه ات درخور او هست که نزدش ببری؟!


پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت

داری آن قدر که یک هدیه برایش بخری؟!!


حاضری گوشی همراه تو را چک بکند

با چنین شرط که در حافظه دستی نبری؟!


واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران

می توان گفت تو را شیعه اثناعشری؟؟!!»

           لطفا نظر یادتون نره

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ق.ظ http://neshgoon.blogfa.com

یا حسین دلم برا بچه یتیمای دور حرمت تنگ شده دلم برا کربلات تنگ شده ارباب خوبم حسین سالار زینب
تو امیر عالمینی نور چشم زینبینی عالمو دیونه کردی تو حسینی تو حسینی
گل دامان پیمبر همه ی هستی حیدر زهرا اینجوری صدات کرد یا حسین قریب مادر
میدونم تو قتله گاهت مادرت کرده صایت اما توی خیمه مونده چشم بچه ها به راههت
بچه ها به تو اسیرن هی بهونتو میگیرن دارن از غمت میمیرن

اینو خودم نوشتم از جایی کپی نکردم خیلی قشنگه طولانیه .گفتم همین بسه

بین الهرمینی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ق.ظ


واقعا راست گفته هر کی گفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد